فرش مسجدی کجا تولید میشه؟

فرش مسجدی کجا تولید میشه؟

وقتی قصد خرید فرش سجاده ای برای مسجد یا نمازخونه های خودمون رو داریم، اول به این فکر میکنیم که از کجا باید فرش سجاده ای رو بخریم؟

اولین فکری هم که به ذهن میرسه مراجعه به فروشگاه های فرش شهر خودمونه ، حالا یا فروشگاه فرش در تهران میشناسیم یا این که توی گوگل سرچ میکنیم و یکی دوتا بعد از بررسی انتخاب میکنیم.

مثلا شما اهل تهرانی ، اولین چیزی که میری توی گوگل سرچ میکنی ، ” خرید فرش سجاده ای در تهران ” ، یا خرید فرش مسجدی تهران

به این امید که یکی از فروشگاه های شهر خودتون فرش سجاده ای هم داشته باشه، حقیقت اینه که خوب بعضی از این فروشگاه ها، فرش سجاده ای هم کار میکنند.

فرش مسجدی را از کجا بخریم؟
فرش مسجدی را از کجا بخریم؟

سجاده فرش مسجدی سبحان:

موضوع اینه که فرش سجاده ای مثل فرش های منزل و تزئینی در ابعاد و اندازه های استاندارد وجود نداره، یعنی باید از قبل متراژ مسجد خودتون رو داشته باشید تا با اعلام اون اندازه به فروشنده، بتونید سفارش خودتون رو ثبت کنید. بنابراین اینجوری نیست که تشریف ببرین توی فروشگاه شهرتون و از فروشنده بخواین مثلا 150 مترمربع از این نقشه برامون لول کن ببریم!

فروشنده هم مسلما سفارش رو از شما میگیره و جسارتا! یه بیعانه هم میگیره تا به شرکت های اصلی که کارشون به صورت اختصاصی تولید فرش سجاده ای هست، بسپاره برای بافت

خوب شما که میخوای ” فرش سجاده ای در تهران ” پیدا کنی، نهایتا باید یکی از شرکت‌های تولید کننده تخصصی فرش سجاده ای یا فرش مسجدی در کاشان براتون ببافه، مثلا شرکت فرش سجاده ای سبحان ، یا شرکت فرش سجاده ای فرشواره ، یا شرکت فرش مسجدی پاریس و یا شرکت فرش مسجدی ثریاکویر

خرید فرش مسجد سجاده ای از کارخانه
خرید فرش مسجد سجاده ای از کارخانه

پس خیلی هم لزومی نداره که وقت خودتون رو بذارین و توی فروشگاه های فرش دنبال فرش مسجدی خودتون باشید، از طریق یکی از این شرکت های فرش سجاده ای که عرض کردم، میتونید باهاشون تماس بگیرین یا به وبسایتشون مراجعه کنید تا هم طرح های مختلف و نمونه کارهارو ببینید و هم در مورد تعرفه ها چک و چونه بزنید.

این روش بدون شک بهترین راه برای خرید فرش سجاده ای برای مسجدتون خواهد بود، به دلیل این که اولا به صورت مستقیم داری از خود شرکت خرید میکنید و از نظر قیمتی بسیار به صرفه هست و دوم این که هر طرحی رو بخواین و انتخاب کنید، در لحظه براتون بافته میشه ، و سوما بعد از بافت مستقیم از درب کارخانه و بدون واسطه به محل شما میفرستن، و چهارما یک نصاب متخصص هم میفرستن تا همونجا با دستگاه برش های لازم رو بده و دوردوزی کنه و شیک و مجلسی بهتون تحویل بده

تولید سجاده فرش مسجدی کاشان
تولید سجاده فرش مسجدی کاشان

سفارش سجاده فرش مسجدی از کارخانه:

به منظور سفارش بی دردسر و سریع بهتر است اینترنتی خریدتان را انجام دهید اما دقت داشته باشید که حتما از کارخانه سجاده بافی خرید کنید.
شرکت سبحان که نزدیک به یک دهه مشغول تولید و فروش سجاده فرش مسجدی است، از ابتدا علاوه بر فروش حضوری در محل کارخانه، به صورت آنلاین هم فروش مستقیم داشته است.
برای خرید آنلاین ابتدا بهتر است نقشه ها و طرح های شرکت را از طریق همین سایت مشاهده کنید تا نمونه مناسب برای مسجدتان را گزینش کنید.
در صورتی که طرح مدنظرتان را در سایت نیافتید، می توانید از طریق شبکه های اجتماعی داخلی نظیر ایتا به ما اطلاع دهید تا آن را طراحی و آماده بافت نهایی کنیم.
پس از انتخاب نقشه، مسجد یا نمازخانه خود را به دقت و با یک متر اندازه بزنید تا دقیقا مشخص شود چه مقدار فرش سجاده ای باید تولید گردد.
سپس براساس انتخاب هایی که توسط هیات امنا انجام گرفته، یک پیش فاکتور به نام مسجد صدور می گردد که قیمت ها و شرایط قرارداد در آن ثبت می شود.
در انتها که بافت سجاده ها تمام شد، به محل ارسال و توسط نصاب عملیات برش و دوخت آن انجام خواهد گرفت.

تماس با کارخانه فرش سجاده سبحان :
آدرس کارخانه : کاشان – شهرک صنعتی سلیمان صباحی – اصلی اول – فرعی چهارم – میدان هیات امنا – جنب کارخانه فرش شادلین
تلفن همراه : 09137292938
تلفن ثابت : 03154750655

Call Now Buttonتماس با واحد فروش