سفارش اینترنتی سجاده فرش

سفارش اینترنتی سجاده فرش

متولیان اماکن مذهبی برای زیباتر کردن محیط مساجد و نمازخانه های خود به دنبال ثبت سفارش اینترنتی سجاده فرش از کارخانه ها هستند.
فرش های سجاده ای را هم در کارخانجات بافندگی قالی خانگی و هم در شرکت های تخصصی سجاده بافی تولید می کنند که البته بهتر است از شرکت های اختصاصی تولید فرش مسجدی خریداری کنید.
قالی های کلاسیک را اگر در مساجد پهن کنید چندان جالب نیست به این دلیل که به طور کامل نمی توانند سطح را بپوشانند و در بعضی جاها خالی و در برخی دیگر دو قالی روی هم می افتند.
اما اگر فرش محرابی سجاده ای را برای مکان های مذهبی خریداری کنید خیالتان راحت خواهد بود که هیچ جای خالی باقی نمی ماند و کاملا یکدست می شود.
برای اینکه سفارش اینترنتی خود را بخواهید به طور کامل و بدون دردسر انجام دهید باید از شرکت های معتبر و دارای استاندارد خریداری نمایید.
شرکت هایی که به طور اختصاصی صرفا فرش نمازخانه یا مسجد را تولید می کنند بسیار اندک هستند و در همه ی شهرها هم چنین کارخانه هایی وجود ندارند.
اگر به این کارخانه ها مراجعه کنید قیمت فرش های ماشینی مسجدی را بسیار ارزانتر می توانید تهیه کنید و همچنین طرح های بهتری را هم می توانید انتخاب کنید.
برای اینکه بتوانید به شکل آنلاین و از راه دور خریدتان را ثبت و تکمیل کنید باید طبق دستورالعمل هایی پیش بروید که در ادامه توضیح می دهیم:

سفارش اینترنتی سجاده فرش از کارخانه کاشان
سفارش اینترنتی سجاده فرش از کارخانه کاشان

سفارش اینترنتی سجاده فرش مسجد:

اولین کاری که مشتریان برای سفارش آنلاین هر نوع محصولی باید انجام دهند، سرچ کردن یا جستجوی آن کالا از طریق موتورهای جستجو مانند گوگل است.
درواقع با سرچ در گوگل، سایت هایی در مورد همان محصول برای شما به نمایش در می آید که می توانید یک به یک آن ها را مورد بررسی قرار داده و بهترین را بخرید.
اما در مورد سفارش اینترنتی سجاده فرش باید بگوییم که شرایط خرید مانند یک کالای تک نیست که به سادگی انتخاب کنید و با پرداخت مبلغ آن درب منزل دریافت کنید.
برای خرید اینترنتی فرش سجاده ای ابتدا باید یک تولیدکننده یا کارخانه معتبر سجاده بافی را بیابید تا از هزینه های اضافی مربوط به واسطه گران کاملا رها شوید.
در گام بعدی نوبت به تعاملات بین کارخانه و مسئولان خرید مسجد خواهد رسید؛ به واقع باید اطلاعاتی را در مورد ابعاد مکان مذهبی و همچنین بودجه ای که قصد هزینه کردن آن را دارید، در اختیار شرکت قرار دهید.
از آنجاییکه در سفارش آنلاین دیگر به کارخانه مراجعه نمی کنید، برای دیدن یک نمونه بافته شده باید درخواست خود را از شرکت ثبت نمایید تا نمونه ای از فرش های مسجدی تولید شده برایتان ارسال گردد.
شما با دیدن نمونه ی شرکت، می توانید کیفیت آن را بررسی نموده و سپس تعداد شانه و تراکم را به همراه طرح و رنگبندی مناسب به شرکت اعلام می کنید تا فاکتور صادر گردد.
در نهایت با تایید فاکتور و ریز جزئیات ثبت شده در آن، پیش پرداختی خود را به یکی از حساب های شرکتی واریز می کنید تا بافت فرش مسجدی پس از چند روز آغاز گردد.

سفارش اینترنتی فرش سجاده مسجد
سفارش اینترنتی فرش سجاده مسجد

انواع نقشه ها در سفارش اینترنتی سجاده فرش:

به لطف ورود تکنولوژی و کامپیوتر در صنعت طراحی، همچنین پیشرفت روزافزون نرم افزارها در همه ی زمینه ها، دست طراحان را برای طراحی انواع نقشه های سجاده باز گذاشته است.
یک مجموعه ای از نقشه ها به صورت عمومی هستند که اکثر کارخانه ها آن ها را تولید می کنند؛ این طرح های عمومی به سبب پرفروش بودن در همه ی شرکت ها قابلیت تولید دارند.
اما برخی از نقشه ها هستند که مخصوص یک شرکت خاص هستند و باید از همان کارخانه فقط بخرید. در این بین شرکت سبحان بروزترین و مناسب ترین طرح های مسجدی را جهت ثبت سفارش اینترنتی سجاده فرش دارا می باشد.
نقشه هایی که شرکت تخصصی تولید کننده فرش مسجد سبحان آماده بافت دارد را به 3 گروه می توانیم دسته بندی می کنیم که هر کدام برای یک نوع مکان مذهبی مناسب است.
بهترین و دوست داشتنی ترین نقشه ی فرش سجاده به طور قطع، فرش محرابی می باشد. این نوع طرح که با نام های دیگری چون فرش گنبدی و فرش طاق و گلدسته ای هم خوانده می شود، فروش بسیار بالایی دارد.
در میان مکان های مذهبی و مقدس، نقشه سجاده فرش طرح محرابی برای مساجد و نمازخانه ها بهترین انتخاب خواهد بود.
2 دسته ی دیگر از نقشه ها بدون محراب هستند و با نام های فرش سجاده ای تشریفاتی و قالی مسجدی یکپارچه به بازار عرضه می شوند.
نوع تشریفات دارای حاشیه می باشد و پیشنهاد می کنیم که حسینیه ها از آن استفاده کنند. نوع یکپارچه هم بدون حاشیه است که برای امامزاده انتخاب اصلحی خواهد بود.

رنگبندی در سفارش اینترنتی سجاده فرش کاشان:

یکی از انتخاب های مهمی که در هنگام تهیه ی فرش سجاده ای باید به آن توجه داشته باشید، رنگ زمینه ی قالی خواهد بود که تا جای ممکن بهتر است همرنگ و در تعادل با رنگبندی داخل مکان مذهبی انتخاب گردد.
اگر به نماکاری امامزاده ها و مساجد دقت کرده باشید، متوجه شده اید که رنگ های آبی فیروزه ای از همه پرکاربرد تر هستند و به وفور در آثار اسلامی دیده می شوند.
جدای از این رنگ آبی فیروزه ای، دو رنگ سبز یشمی یا اصطلاحا سبز عربستانی و رنگ قرمز با طیف رنگ های متفاوت نظیر زرشکی، لاکی و روناسی هم بسیار برای اماکن مذهبی مناسب می باشند.
البته که در هنگام ثبت سفارش اینترنتی سجاده فرش از کارخانه ی تولیدی با حق انتخاب های بیشتری روبرو می شوید که این رنگبندی های در بافت را برایتان توضیح می دهیم.
به طور مثال در انواع فرش مسجد تولید شده در شرکت سبحان شما رنگ هایی چون کرم، بادامی، سرمه ای، قرمز، سبز، آبی و حتی گردویی را می توانید مشاهده کنید.
پیشنهاد شرکت برای زمینه همان سه رنگ اصلی خواهد بود که در بالا نام بردیم. در واقع برای زمینه از رنگ های خیلی روشن مانند کرم و یا خیلی تیره مانند سرمه ای و مشکی نباید استفاده گردد.
رنگ های زمینه باید تا جای ممکن چرکتاب باشند تا لکه ها را نمایان نسازند در حالی که رنگ روشن این عیب را در خود دارد و پس از مدتی پاخوردن کاملا کثیفی را به خود می گیرد و نمای خوشایندی نخواهد داشت.

سفارش اینترنتی سجاده فرش مسجد
سفارش اینترنتی سجاده فرش مسجد

چه نوع فرش سجاده مسجدی را خریداری کنیم؟

هیات امنا و متولیان مساجد بسیار خود را مقید می دانند که در هنگام سفارش اینترنتی سجاده فرش، بهترین مورد را انتخاب کنند چراکه نماینده مردم آن منطقه می باشند.
دلیل امر این است که جمع آوری کمک های مردمی برای مساجد به سختی درمی آید و هیات امنا مسئول هستند تا هزینه اضافی نپردازند و همچنین فرش مسجد باکیفیت را خریداری کنند که سال های سال از بین نرود.
حالا برای اینکه بدانید بهترین نوع و بهترین کیفیت فرش ماشینی برای مساجد و نمازخانه ها چه نوع فرشی است در ادامه مقاله با ما همراه باشید.
برای خرید فرش سجاده ای باید به 2 موضوع مهم دقت کنید: اول ببینید چه جنس الیافی در بافت به کار رفته و دومین موضوع اینکه با چه تعداد شانه ای تولید گردیده است.
الیافی که در فرش ماشینی مسجدی به کار می روند، انواع مختلفی دارند که متداولترین آن ها پلی استر و اکریلیک است؛ الیاف دیگر شامل بی سی اف و ورجین هستند که کمتر فروش دارند.
باکیفیت ترین نخ برای سفارش اینترنتی سجاده فرش نمازخانه و مسجد قطعا اکریلیک است؛ شرکت سبحان فرش های سجاده ای خود را با نخ 100% اکریلیک هیت ست شده می بافد تا با حداقل پرز برای نمازگزاران مناسب باشد.
موضوع دوم تعداد شانه های سجاده خواهد بود که هرچه تعداد آن بالاتر در نتیجه کیفیت آن هم بالاتر خواهد بود؛ شانه در صنعت قالی به همان گره ها گفته می شود.
2 تعداد شانه 500 و 700 بسیار مناسب برای سجاده بافی است؛ اگر بخواهید بین این دو مورد یکی را انتخاب کنید بهتر است 700 شانه ها را بردارید تا استقامت خوبی داشته باشند.

سفارش سجاده فرش کارخانه کاشان
سفارش سجاده فرش کارخانه کاشان

ثبت سفارش اینترنتی سجاده فرش از کارخانه سبحان:

شرکت فرش سجاده ای سبحان در میان اندک کارخانه های بافت سجاده فرش در ایران محسوب می شود که در شهرک صنعتی سلیمان صباحی کاشان (آران و بیدگل) واقع گردیده است.
علاوه بر اینکه می توانید در ساعات اداری به کارخانه مراجعه کنید و خط تولید را مشاهده کنید، به صورت آنلاین هم امکان خرید فرش مسجد را از شرکت سبحان دارید.
جهت سفارش اینترنتی فرش ماشینی نمازخانه و مسجد ابتدا باید حتما نقشه ای از آن مکان مذهبی را تهیه کنید. سپس نقشه را از طریق پیام رسان های اجتماعی برای شرکت ارسال بنمایید.
مدیریت فروش سبحان براساس مساحت مسجد، تعداد رول های طاقه ای و متراژ کامل را به همراه پرتی یا ضایعات محاسبه و به هیات امنا اعلام می دارد.
سپس از طریق ایتا، سروش، روبیکا و یا دیگر شبکه های اجتماعی، نقشه ها و یا نمونه های بافته شده و اجرا شده در مساجد برای شما فرستاده می شوند تا مورد مناسب را انتخاب کنید.
در گام بعدی هم جنس نخی که در بافت باید به کار برود را مشخص می کنید تا نخ خاب اصلی با همان بافته شود. کلا نخ های بسیاری وجود دارند ولی بهترین موارد اکریلیک و پلی استر می باشند.
همچنین همزمان با انتخاب جنس نخ، باید تعداد شانه و تراکم را هم معین کنید که تولید برهمین اساس صورت گیرد. دو تعداد شانه 700 و 500 برای فرش مساجد متداول هستند.
در انتها طاقه های سجاده تکمیل شده از قسمت آهار به مقصد مسجد یا سالن نمازخانه ارسال می شوند تا توسط نصاب در جهت قبله و کاملا فیت با آن مکان نصب گردند.

تماس با کارخانه فرش سجاده سبحان :
آدرس کارخانه : کاشان – شهرک صنعتی سلیمان صباحی – اصلی اول – فرعی چهارم – میدان هیات امنا – جنب کارخانه فرش شادلین
تلفن همراه : 09137292938
تلفن ثابت : 03154750655

Call Now Buttonتماس با واحد فروش